.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راهپيمايي 22 بهمن امسال ، نمايش اقتدار ايران اسلامي
ائمه جمعه شيعه و سني شهرستان گنبدکاوس گفت: حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن امسال ، اتحاد ، انسجام اسلامي و اقتدار ايران را در اين خطه به نمايش گذاشتند.

امام جمعه شهرستان کلاله افزود:‌ 22 بهمن امسال صحنه هاي با شکوهي از عزت ، همدلي و ولايتمداري مردم ايران را شاهد هستيم.

حجت الاسلام و المسلمين "محمد رضايي" ، افزود: مردم ايران هر گاه از جانب دشمنان احساس خطر و توطئه کنند با حضور يکپارچه و متحد در راهپيمايي هاي مردمي و صحنه هاي دفاع از ارمانها و ارزش هاي انقلاب اسلامي ، همه دشمنان از جمله امريکا ، انگليس و صهيونيست ها را مبهوت کرده اند.

وي حفظ وحدت ، همدلي و انسجام اسلامي را اصلي ترين نياز کنوني کشور دانست و اظهار داشت: مردم ايران اعم از شيعه و سني و قوميت هاي مختلف با حضور گسترده در راهپيمايي امروز بر اصلي ترين نياز کنوني يعني حفظ وحدت و انسجام اسلامي تاکيد کردند و همچون گذشته امادگي خود را در دفاع از ارمانهاي بنيانگذار جمهوري اسلامي و ولي امر مسلمين نشاند دادند.

امام جمعه اهل سنت کلاله نيز گفت:‌ اصلي ترين هدف دشمنان در به راه انداختن فتنه هاي پس از انتخابات بر هم زدن وحدت و انسجام اسلامي مردم ايران بود ولي امروز مردم با حضور يکپارچه خودشان در راهپيمايي بار ديگر تمامي دسيسه هاي دشمنان را خنثي کرده است.

آخوند " محي الدين احمدي"‌ در ادامه با اشاره پيشرفت هاي کشور گفت:‌ پيشرفت هاي شگرف و همه جانبه کشورمان در سه دهه اخير به خصوص در عرصه هاي علمي و پژوهشي حاصل خون شهيدان و ايثارگران و رهبريهاي خردمندانه حضرت امام و مقام معظم رهبري بدست امده است.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.